LKS WISŁA Borek Wlkp. - strona oficjalna

Strona klubowa
  • Witamy w serwisie LKS Wisła Borek Wielkopolski!
  •        

Statut Klubu

Stan prawny na dzień: 7 września 2013 roku

STATUT

KLUBU SPORTOWEGO „WISŁA” Borek Wlkp.

 

Rozdział I

Nazwa, teren działania, siedziba, charakter prawny.

 

§ 1.

1. Ludowy Klub Sportowy „WISŁA” Borek Wlkp., w skrócie LKS „WISŁA” Borek Wlkp., zwany dalej Klubem, jest stowarzyszeniem kultury fizycznej.

2. Zarząd klubu może wyrazić zgodę na dodanie do nazwy Klubu drugiego członu będącego nazwą sponsora Klubu  lub sekcji.

§ 2

1. Terenem działania Klubu jest obszar Rzeczpospolitej Polskiej.

2. Siedzibą Klubu jest miasto Borek Wlkp.

§ 3.

Klub jest stowarzyszeniem zarejestrowanym i z tego tytułu posiada osobowość prawną, może być członkiem Polskich Związków Sportowych oraz innych organizacji, statutowo działających na rzecz sportu i kultury fizycznej.

§ 4.

Klub jest stowarzyszeniem działającym na podstawie ustawy z dnia 18 stycznia 1996 o kulturze fizycznej (t.j. Dz. U. z 2001 roku nr 81 poz. 889 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach (t.j. Dz. U. z 2001 roku nr 79 poz. 855 z późn. zm.), ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j. z 2003 roku nr 96 poz. 873 z późn. zm.) oraz niniejszego Statutu.

§ 5.

1. Barwami Klubu są: zielony i biały.

2. Klub posiada herb, którego wzór zamieszczono w załączniku nr 1 do Statutu.

§ 6

Klub używa pieczęci podłużnej z napisem „Ludowy Klub Sportowy „WISŁA” Borek Wlkp.” oraz dane adresowe i nr NIP, REGON, KRS.

 

Rozdział II

Cel i środki działania Klubu.

§ 7.

1. Klub prowadzi działalność statutową w zakresie sportu i rekreacji ruchowej, wspierania i upowszechniania kultury fizycznej, ochrony i promocji zdrowia na rzecz ogółu społeczeństwa.

2. Celem Klubu jest:

1)    Organizowanie i prowadzenie sekcji różnych dyscyplin sportowych,

2)    Organizowanie zawodów, imprez sportowych i rekreacyjnych oraz udział w imprezach i zawodach organizowanych przez inne kluby i związki sportowe,

3)    Organizowanie szkoleń sportowych,

4)    Prowadzenie działalności wychowawczej i popularyzatorskiej w zakresie kultury fizycznej,

5)    Współpraca z uczniowskimi klubami sportowymi,

6)    Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych wśród dzieci i młodzieży,

7)    Szkolenie oraz doskonalenie kard trenersko-instruktorskich,

8)    Współpraca z władzami samorządowymi oraz dyrekcjami lokalnych szkół,

9)    Rozwijanie kontaktów z podobnymi organizacjami w kraju i za granicą,

10)  Dbanie o rozwój bazy sportowo-rekreacyjnej,

11)  Propagowanie osiągnięć sportowych członków Klubu,

12)  Czynny udział w życiu kulturalnym, gospodarczym i społecznym oraz podnoszenie poziomu sportowego i kulturalnego,

13)  Pozyskiwanie środków dla realizacji działalności statutowej Klubu.

§ 8.

Dla osiągnięcia celów statutowych Klub podejmuje następujące czynności:

1)    zrzesza osoby uprawiające sport,

2)    promuje, upowszechnia i zachęca do uprawiania sportu,

3)    organizuje szkolenia w zakresie prowadzonych sekcji,

4)    organizuje obozy w zakresie prowadzonych sekcji,

5)    organizuje imprezy sportowe i turystyczne,

6)    czuwa nad zachowaniem należytego poziomu moralnego i wychowawczego,

7)    współdziała z organizacjami sportowymi, placówkami oświatowymi i innymi instytucjami w zakresie działalności statutowej,

8)    współpracuje z odpowiednimi ogniwami władzy samorządowej, administracji państwowej i organizacjami społecznymi,

9)    stosuje inne środki sprzyjających rozwojowi sportu i kultury fizycznej na terenie działania Klubu.

§ 9.

1. Klub opiera swą działalność na społecznej pracy swych członków.

2. Do realizacji zadań i spraw założonych przez Statut Klubu, Klub może zatrudniać pracowników.

 

Rozdział III

Członkowie Klubu, ich prawa i obowiązki.

§ 10

1. Członkami Klubu mogą być osoby fizyczne i prawne, które dzielą się na:

1)    Zwyczajnych,

2)    Wspierających,

3)    Honorowych,

4)    Sympatyków.

2. Członkowie Klubu mają prawo do noszenia odznaki organizacyjnej.

§ 11

1. Członkiem zwyczajnym Klubu może być każdy obywatel polski oraz cudzoziemiec nie mający zamieszkania w Polsce, który:

1)    posiada pełną zdolność do czynności prawnych,

2)    korzysta z pełni z praw obywatelskich,

3)    utożsamia się z celami statutowymi Klubu,

4)    deklaruje chęć ich realizacji,

5)    złożył deklarację członkowską.

2. Przyjęcie w poczet członków zwyczajnych dokonuje Zarząd Klubu uchwałą na podstawie pisemnej deklaracji członkowskiej, kierując się dobrem Klubu.

3.     Członkowie Klubu mają prawo do:

1)    wysuwania postulatów i wniosków wobec Zarządu Klubu oraz oceny jego działalności,

2)    uczestniczenia w Walnym Zebraniu Klubu z głosem stanowiącym,

3)    wybierania i bycia wybieranym do władz Klubu,

4)    korzystania ze sprzętu, urządzeń klubowych i obiektów klubowych zgodnie z Regulaminem Klubu oraz Regulaminem korzystania z obiektów,

5)    reprezentowania Klubu w imprezach sportowych i turystycznych,

6)    korzystania z innych uprawnień wynikających z działalności Klubu.

4.     Członkowie zwyczajni Klubu obowiązani są do:

1)    aktywnej działalności na rzecz realizacji celów Klubu,

2)    przestrzegania postanowień Statutu, regulaminów i uchwał władz Klubu,

3)    regularnego i terminowego opłacania składek członkowskich na zasadach ustalonych przez Walne Zebranie Klubu,

4)    przestrzegania dobrych zwyczajów, zasad etyki oraz wymagania tych zasad od zrzeszonych członków Klubu,

5)    należytego dbania o sprzęt klubowy, urządzenia i obiekty klubowe,

6)    dbania o dobre imię Klubu i polskiego sportu,

7)    świadczenia pracy społecznej na rzecz Klubu.

 

§ 12.

1.     Członkiem wspierającym Klubu może zostać osoba fizyczna lub prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zainteresowana działalnością Klubu, która zadeklarowała pomoc finansową, rzeczową lub doradczą na rzecz działalności statutowej Klubu.

2.     Przyjęcia na członka wspierającego na podstawie pisemnego zgłoszenia zawierającego deklarację rodzaju i zakresu wsparcia udzielanego Klubowi po zaaprobowaniu dokonuje Zarząd Klubu.

3.     Członkowi wspierającemu przysługuje prawo do:

1)    uczestnictwa w Walnym Zebraniu Klubu z głosem doradczym,

2)    kontroli wydatkowania środków finansowych, przekazanych przez siebie na rzecz Klubu,

3)    korzystania z innych uprawnień określonych przez Zarząd Klubu.

4.     Członek wspierający jest obowiązany do:

1)    Regularnego wywiązywania się z deklarowanych świadczeń i przestrzegania ustaleń zawartych w podpisanej deklaracji,

2)    Aktywnej działalności na rzecz realizacji celów Klubu,

3)    Przestrzegania postanowień Statutu, regulaminów i uchwał władz Klubu.

4)    Przestrzegania w swej działalności dobrych zwyczajów, zasad etyki oraz wymagania tych zasad od zrzeszonych członków Klubu.

§ 13.

1.     Członkiem honorowym klubu może być osoba fizyczna szczególnie zasłużona dla Klubu lub rozwoju kultury fizycznej.

2.     Godność członka honorowego nadaje Walne Zebranie Klubu na wniosek Zarządu Klubu.

3.     Członek honorowy ma prawo do:

1)    uczestnictwa w Walnym Zebraniu Klubu z głosem doradczym,

2)    korzystania z innych uprawnień określonych przez Zarząd Klubu.

4.     Członek honorowy zobowiązany jest do przestrzegania Statutu Klubu i Uchwał Władz Klubu.

5.     Członek honorowy zwolniony jest z opłacania składek członkowskich.

§ 14.

1.     Członkiem sympatykiem Klubu może być każdy obywatel polski oraz cudzoziemiec nie mający zamieszkania w Polsce, który ukończył 12 lat a nie przekroczył 18 roku życia oraz:

1)    utożsamia się z celami statutowymi Klubu,

2)    deklaruje chęć ich realizacji,

3)    złożył deklarację członkowską, oraz zgodę rodziców lub opiekunów prawnych.

2.     Przyjęcie na członka sympatyka dokonuje Zarząd Klubu Uchwałą na podstawie pisemnej deklaracji członkowskiej oraz zgody rodziców lub opiekunów prawnych kierując się dobrem Klubu.

3.     Członek sympatyk Klubu ma prawo do:

1)    uczestniczenia w Walnym Zebraniu Klubu bez prawa głosu,

2)    korzystania z innych uprawnień określonych przez Zarząd Klubu,

3)    reprezentowania Klubu w imprezach sportowych i turystycznych.

4.   Członek sympatyk Klubu zobowiązany jest do:

1)    aktywnej działalności na rzecz realizacji celów Klubu,

2)    przestrzegania postanowień Statutu, regulaminów i uchwał władz Klubu,

3)    przestrzegania dobrych zwyczajów, zasad etyki oraz wymagania tych zasad od zrzeszonych członków Klubu,

4)    należytego dbania o sprzęt klubowy, urządzenia i obiekty klubowe,

5)    dbania o dobre imię Klubu i polskiego sportu.

§ 15.

Członkostwo ustaje wskutek:

1)    dobrowolnego wystąpienia członka Klubu z Klubu zgłoszonego pisemnie,

2)    skreślenia z listy członków Klubu uchwałą Walnego Zebrania Klubu na wniosek Zarządu Klubu lub Komisji Rewizyjnej w przypadku:

a)    umyślnego naruszania postanowień Statutu,

b)    działania na szkodę Klubu,

c)     nie brania udziału w działalności statutowej Klubu,

d)    nie wywiązywania się członka wspierającego z deklarowanych świadczeń i nie przestrzegania ustaleń zawartych w podpisanej deklaracji,

3)    nie płacenia składek za dany rok w wysokości i terminie ustalonym przez Walne Zebranie Klubu,

4)    rozwiązania Klubu.

 

Rozdział IV

Władze Klubu.

§ 16.

1.     Władzami Klubu są:

1)    Walne Zebranie Członków Klubu,

2)    Zarząd Klubu,

3)    Komisja Rewizyjna Klubu.

2. Kadencja władz Klubu trwa 3 lata, a ich wybór odbywa się w głosowaniu tajnym lub jawnym w zależności od decyzji Walnego Zebrania.

3.     Uchwały wszystkich władz Klubu zapadają zwykłą większością głosów, przy czym dla ich ważności wymagana jest obecność, co najmniej połowy liczby członków.

4.     W przypadku braku obecności w ustalonym terminie wymaganej liczby członków władze Klubu podejmują wiążące uchwały w drugim terminie bez względu na ilość zgromadzonych członków. 

§ 17.

1.     Walne Zebrania Klubu dzielą się na zwyczajne i nadzwyczajne.

2.     Zwyczajne Walne Zebranie Klubu zwołuje Zarząd Klubu.

3.     Zwyczajne Walne Zebrania Klubu odbywają się:

1)    sprawozdawcze - co roku po zakończeniu roku kalendarzowego, nie później niż do 30 marca roku następnego,

2)    sprawozdawczo – wyborcze, co trzy lata, w terminie określonym jak dla zebrania Sprawozdawczego.

4.     Nadzwyczajne Walne Zebranie Klubu zwołuje Zarząd Klubu z własnej inicjatywy lub na wniosek:

1)    Komisji Rewizyjnej Klubu,

2)    wniosku co najmniej 1/3 członków Klubu,

3)    żądania organu nadzorującego.

5.     Nadzwyczajne Walne Zebranie Klubu powinno się odbyć w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia wniosku i obradować nad sprawą przedstawioną we wniosku.

6.     Walne Zebranie Klubu jest prawomocne w pierwszym terminie przy obecności, co najmniej 50% członków uprawnionych do głosowania, a w drugim terminie bez względu na liczbę obecnych członków, jeśli termin zebrania podany był w zawiadomieniu.

7.     Termin Walnego Zebrania Sprawozdawczo-Wyborczego wyznacza Zarząd Klubu, nie później niż jeden miesiąc przed upływem kadencji. Wyznaczony termin nie może przekroczyć dwóch miesięcy po upływie kadencji. O terminie, miejscu i porządku obrad Zarząd zawiadamia członków na 14 dni przed Walnym Zebraniem poprzez podanie do publicznej wiadomości.

§ 18.

Do kompetencji Walnego Zebrania Klubu należy:

1) uchwalenie statutu i podejmowanie uchwał o zmianach w statucie, likwidacji
i rozwiązania Klubu,

2)    uchwalenie kierunków i programu działania Klubu,

3)    udzielenie Zarządowi absolutorium,

4)    wybór władz w głosowaniu tajnym lub jawnym,

5)    zatwierdzenie wniosków Zarządu, Komisji Rewizyjnej, o skreśleniu lub wykluczeniu członka Klubu z Klubu,

6)    nadawanie i pozbawianie godności członka honorowego,

7)    przyznawanie wyróżnień, nagród i tytułów honorowych,

8)    podejmowanie decyzji we wszystkich innych sprawach wniesionych przez Zarząd lub członków Klubu.

§ 19.

W Walnym Zebraniu Klubu mogą brać udział z głosem doradczym:

1)    honorowi członkowie Klubu,

2)    członkowie wspierający Klubu,

3)    sympatycy Klubu,

4)    zaproszeni członkowie związków sportowych,

5)    inne osoby zaproszone przez Zarząd Klubu.

§ 20.

1.     Zarząd Klubu składa się z 4-8 członków.

2      O liczebności Zarządu Klubu decyduje Walne Zebranie Klub w głosowaniu.

3.     W wyniku ustalonej liczebności Zarządu, mogą zostać powierzone następujące stanowiska:

1)    prezesa,

2)    wiceprezesa lub wiceprezesów,

3)    sekretarza,

4)    skarbnika.

4.     Zarząd konstytuuje się na pierwszym posiedzeniu.

5.     Zebrania Zarządu odbywają się w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz na kwartał.

6.     Do ważności uchwał Zarządu konieczna jest obecność, co najmniej połowy członków w tym Prezesa lub Wiceprezesa.

7. W okresie pomiędzy posiedzeniami Zarządu jego uprawnienia przysługują Prezesowi działającemu wspólnie ze Skarbnikiem lub Sekretarzem.

8.     W zebraniach Zarządu mogą uczestniczyć Przewodniczący Komisji Rewizyjnej oraz inne osoby na wniosek Zarządu lub Komisji Rewizyjnej.

§ 21.

Do zadań Zarządu należy:

1)    reprezentowanie Klubu na zewnątrz,

2)    ustalanie i zatwierdzanie planów perspektywicznych, rocznych i szczegółowych Klubu.

3)    kierowanie działalnością Klubu,

4)    zarządzanie majątkiem i funduszami Klubu,

5)    zwoływania Walnego Zebrania Klubu,

6)    rozpatrywanie wniosków i podejmowanie uchwał, w tym uchwał o wyborze delegatów na zebrania sprawozdawczo-wyborcze innych podmiotów związkowych, których stowarzyszenie jest członkiem,

7)    przyjmowanie nowych członków Klubu i stawianie wniosków do Walnego Zebrania Klubu o wykluczenie członków Klubu z Klubu,

8)    powoływanie i odwoływanie sekcji oraz kierowników sekcji oraz nadzór na działalnością,

9)    uchwalanie wysokości składek członkowskich,

10)  zatwierdzanie Regulaminów wewnętrznych Klubu,

11)  egzekwowanie orzeczeń Komisji Rewizyjnej,

12) zatrudniania pracowników na potrzeby realizacji celów statutowych,

13)  rozpatrywanie sprawozdań i informacji oraz ocena funkcjonowania Klubu,

14)  podejmowanie decyzji w innych sprawach nie zastrzeżonych do kompetencji Walnego Zebrania,

15)  prowadzenie aktywnych działań w celu pozyskiwania środków finansowych na statutową działalność Klubu,

16)  realizacja uchwał Walnego Zebrania Członków Klubu,

17)  organizowanie i prowadzenie działalności gospodarczej.

§ 22.

1. Walne Zebranie może tworzyć komisje lub inne organy doradcze Zarządu.

2. Szczegółowy zakres działania, organizację oraz tryb pracy komisji określają regulaminy uchwalone przez Zarząd.

§ 23.

1.     Komisja Rewizyjna jest organem kontrolującym całokształt działalności Klubu, odrębnym od Zarządu Klubu i niepodlegającym mu w zakresie wykonywania kontroli wewnętrznej lub nadzoru.

2.     Komisja Rewizyjna składa się z 3 członków.

3.     Komisja Rewizyjna wybiera ze swego grona przewodniczącego i sekretarza.

4.     Członkowie Komisji Rewizyjnej

1)     nie mogą być członkami Zarządu,

2)     nie byli skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo.

§ 24.

Do czynności Komisji Rewizyjnej należy:

1)    przeprowadzenie okresowej kontroli działalności statutowej oraz finansowo- gospodarczej Klubu,

2)    żądanie od Zarządu wyjaśnień dotyczących działalności Klubu,

3)    wydawanie zaleceń pokontrolnych w razie stwierdzenia uchybień w działalności Klubu oraz określenie terminów i sposobu ich usunięcia,

4)    składanie sprawozdań z całokształtu swej działalności na Walnym Zebraniu Klubu oraz wnioskowanie o udzielenie ustępującemu Zarządowi absolutorium,

5)    uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu,

6)    występowanie z żądaniem zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Klubu, względnie z wnioskiem o zwołanie posiedzenia Zarządu w przypadku stwierdzenia niezgodności działań Zarządu z prawem lub Statutem, bądź istotnymi interesami Klubu,

7)    kontrolowanie opłacania składek członkowskich.

§ 25.

1.     Każdy z organów wymienionych w § 16 lub poszczególni jego członkowie mogą zostać odwołani przez Walne Zgromadzenie Członków przed upływem kadencji w przypadku:

1)    naruszenia statutu lub regulaminów wewnętrznych Klubu,

2)    bezczynności.

2.     Z wnioskiem o odwołanie może wystąpić każdy organ Klubu lub 1/3 uprawnionych do głosowania członków Klubu.

3.     Uchwała Walnego Zebrania zapada większością 2/3 głosów przy obecności co najmniej 1/2 uprawnionych do głosowania.

 

Rozdział V

Wyróżnienia i kary.

§ 26.

1.     Za aktywny udział w realizacji zadań Klubu przyznawane są wyróżnienia i nagrody.

2.     Zasady oraz tryb przyznawania wyróżnień i nagród ustala Zarząd Klubu. 

§ 27.

1.     W razie naruszenia postanowień Statutu lub uchwał władz Klubu, Zarządowi przysługuje, zgodnie z regulaminem zatwierdzonym przez Walne Zebranie Klubu, prawo wymierzania następujących kar:

1)    upomnienie,

2)    nagany,

3)    zawieszenia lub wykluczenia w prawach członka do najbliższego Walnego Zebrania Klubu.

2.     Od uchwały Komisji Dyscyplinarnej o ukaraniu, członkowi przysługuje prawo odwołania się do Walnego Zebrania Klubu w terminie 30 dni kalendarzowych poprzez złożenie pisemnego wniosku na ręce sekretarza Klubu.

3.     Uchwała Walnego Zebrania Klubu o ukaraniu członka Klubu jest ostateczna. 


Rozdział VI

Majątek i fundusze Klubu.

§ 28.

1.     Majątek Klubu składa się z:

1)    nieruchomości,

2)    ruchomości,

3)    funduszy.

2.     Majątek tworzony jest z:

1)    majątku wniesionego przez członków założycieli,

2)    składek członkowskich,

3)    darowizn, subwencji, dotacji, grantów,

4)    wpływy z działalności statutowej,

5)    z zysków z działalności gospodarczej prowadzonej na podstawie wymaganych zezwoleń oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów.

3.     Majątkiem Klubu zarządza Zarząd.

4.     Dla ważności oświadczeń w zakresie praw, podejmowanych zobowiązań majątkowych oraz udzielania pełnomocnictw wymagane są podpisy dwóch osób spośród następujących: Prezesa
i drugiego członka zarządu.

§ 29.

1. Klub gospodaruje majątkiem i funduszami oraz prowadzi księgowość zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

2. Za wydatki nie mające pokrycia w budżecie Klubu odpowiadają osobiście i solidarnie członkowie Zarządu Klubu.

3. Zabronione jest udzielanie pożyczek lub zabezpieczania zobowiązań majątkiem Klubu w stosunku do członków Klubu, członków władz Klubu, pracowników oraz osób, z którymi pracownicy pozostają w związku małżeńskim albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa w linii bocznej do drugiego stopnia albo są związani z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli, zwanych dalej „osobami bliskimi”.

4. Zabronione jest przekazywanie majątku Klubu na rzecz członków Klubu, władz Klubu lub pracowników oraz ich osób bliskich, na zasadach innych niż w stosunku do osób trzecich, w szczególności, jeżeli przekazanie to następuje bezpłatnie lub na preferencyjnych warunkach.

5. Zabronione jest wykorzystywanie majątku Klubu na rzecz członków Klubu, władz Klubu lub pracowników oraz ich osób bliskich na zasadach innych niż w stosunku do osób trzecich chyba, że to wykorzystanie bezpośrednio wynika ze statutowego celu Klubu.

6. Zabroniony jest zakup na szczególnych zasadach towarów lub usług od podmiotów,
w których uczestniczą członkowie Klubu, członkowie władz Klubu lub pracownicy oraz ich osób bliskich.

§ 30.

1.     Klub może prowadzić działalność  gospodarczą w rozmiarach służących realizacji jego celów statutowych na zasadach określonych w odrębnych przepisach, wyłącznie jako działalność dodatkowa w stosunku do działalności statutowej mającej charakter działalności pożytku publicznego. Dochód z działalności gospodarczej jest przeznaczony na realizację celów statutowych – działalność pożytku publicznej.

2.     Klub może prowadzić działalność gospodarczą w przedmiocie:

47.19.Z

Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach

47.64.Z

Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

58.19.Z

Pozostała działalność wydawnicza

73.11.Z

Działalność agencji reklamowych

73.12.B

Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych

73.12.C

Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)

73.12.D

Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach

77.21.Z

Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego

85.51.Z

Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych

93.11.Z

Działalność obiektów sportowych

93.12.Z

Działalność klubów sportowych

93.13.Z

Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej

93.19.Z

Pozostała działalność związana ze sportem

93.29.Z

Pozostała działalność związana z rozrywką i rekreacją

96.04.Z

Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej

  1. Prowadzenie działalności odbywa się w formie bezpośredniej na podstawie istniejących struktur.

Rozdział VII

Zmiana Statutu i rozwiązanie Klubu.

§ 31.

1.     Zmiana Statutu lub rozwiązanie Klubu może być uchwalone przez Walne Zebranie Klubu większością głosów 2/3 przy udziale, co najmniej połowy członków.

2.     Uchwała o rozwiązaniu Klubu określa tryb likwidacji oraz cel, na jaki ma być przeznaczony majątek Klubu.

3.     Od decyzji poszczególnych Władz Klubu przysługuje odwołanie do instancji wyższej, której orzeczenie w tym przypadku jest ostateczne.

4.     Szczegółowe zasady działania Władz Klubu, biura Klubu i innych komórek określają regulaminy zatwierdzone przez Zarząd Klubu.

5.     Interpretacja postanowień Statutu leży w gestii Zarządu Klubu, a w przypadku odwołania w gestii Walnego Zebrania Członków Klubu.

 

 

Załącznik nr 1 do Statutu Ludowego Klubu Sportowego „WISŁA” Borek Wlkp.

 

 

Kalendarium

28

03-2024

czwartek

29

03-2024

piątek

30

03-2024

sobota

31

03-2024

niedziela

01

04-2024

pon.

02

04-2024

wtorek

03

04-2024

środa

Reklama